Używamy plików cookies, w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
61 250 4000
Logowanie Załóż konto - 1 miesiąc gratis
A A A
Cień strony WWW
miniCRM

Konfiguracja usługi miniCRM

Po zalogowaniu do panel.supervoip.pl należy przejść do zakładki Moje konto i wybrać usługę miniCRM. Jeżeli jeszcze jej nie aktywowałeś, można to zrobić wybierając ją z listy usług globalnych.

Użytkownicy: Pierwsze co zobaczysz to panel użytkowników, służy on do przyznawania dostępu dla wybranych agentów (kont SIP). Aktywacja agenta polega na zaznaczeniu pola typu checkbox w kolumnie Aktywuj oraz na zdefiniowaniu hasła dostępowego. Po dokonaniu zmian należy kliknij w przycisk "Zapisz zmiany". Pamiętaj, że agent musi mieć założone odrębne konto SIP, tutaj zobaczysz jak to zrobić.






Ustawienia dostępu: Poza aktywacją i hasłem klikając w odnośnik "ust. dostępu" możesz określić do których zakładek dokładnie może wejść dany agent. Obecnie system miniCRM zawiera zakładki "Połączenia", "Billing przychodzący" oraz "Billing wychodzący".







Ustawienia: Na tej stronie możesz ustawić parametry takie jak limit numerów jakie mogą zostać przydzielone agentowi jednorazowo oraz czy zwalniać numery nie wydzwonione pod koniec dnia czy nie.






Skutki rozmów: pozwalają agentom oznaczać numery wg. wyniku przeprowadzonej rozmowy. Np. gdy klient nie może teraz kontynuować rozmowy lub nie odbiera połączenia agent wybierze stan rozmowy "zadzwoń później" i zdefiniuje którego dnia i o której mniej więcej godzinie powinien ponownie zadzwonić. W innym przypadku gdy rozmowa z klientem zakończy się powodzeniem możemy go oznaczyć jako kontakt "zakończony". W tej zakładce można utworzyć dowolną ilość różnych skutków odpowiednich dla Twojego produktu lub branży.


Kategorie rozmów: każda baza telefoniczna może zostać podzielona na odpowiednie grupy i kategorie. Służy do tego zakładka kategorie rozmów gdzie możeż zdefiniować różne grupy bez żadnych ograniczeń. W bazie numerów te grupy będą dostępne w filtrach wyszukiwarki. Numery można dodać do odpowiedniej grupy już w chwili importu lub później w bazie numerów.




Baza numerów to centrum aplikacji miniCRM to tutaj zawarta jest lista wszystkich kontaktów, wyszukiwarka, import, eksport oraz edycja. Na górze po lewej stronie znajduje się wyszukiwarka z wieloma filtrami takimi jak: kategoria, konto SIP, skutek i data modyfikacji. Przycisk eksportu danych znajduje się obok przycisku "Szukaj", ponieważ eksportowane są tylko kontakty spełniające kryteria wyszukiwania. Poniżej znajduje się lista numerów. Na liście po lewej stronie znajduje się kolumna z polem wyboru przy każdym numerze. Na wybranych numerach można wykonać zbiorowe operacje takie jak: eksport do pliku, zmiana kategorii, przydzielenie agenta czy usunięcie kontaktów z bazy.


Import możliwy jest tylko z plików w formacie CSV. Kolejność kolumn jest z góry ustalona i widoczna przed wykonaniem importu. Przed importem możemy też wybrać w jakim kodowaniu znajdują się pliki oraz jakim znakiem oddzielone są kolejne kolumny. Po przesłaniu pliku CSV zobaczymy listę pierwszych rekordów, jeżeli wszystkie kolumny i dane będą się zgadzały możemy potwierdzić import lub ewentualnie wrócić do ustawień importu i zmienić np. kodowanie lub wybrać inny plik. Numery zostaną dodane do bazy tylko po potwierdzeniu importu.



Statystyki ogólne podzielone są na dni i prezentują listę wszystkich agentów. Po kliknięciu w numer/nazwę agenta możliwe jest przeglądanie statystych szczegółowych wybranego agenta w skali miesiąca.















« powrót
strona główna
Cień
0.00 zł W ramach sieci
0.05 zł Polska stacjonarne
0.10 zł Polska komórki
0.05 zł Kanada
0.05 zł Szwecja
0.07 zł Austria
0.05 zł Włochy
0.05 zł Francja
0.05 zł Holandia
0.05 zł USA
0.06 zł Czechy
0.05 zł Niemcy

* ceny netto

Sprawdź koszt połączenia:

Numery zagraniczne prosimy poprzedzić dwoma zerami.
Płatnosci pl
ST LINE sp. z o.o. sp. k. ul. Sielska 17a,
60-129 Poznań NIP: 779-246-72-42,
KRS: 0000684755, Wpis w UKE: 12096
© SuperVoIP - wszelkie prawa zastrzeżone
tel. 61 2504000, e-mail: info@supervoip.pl       Mapa strony