Używamy plików cookies, w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
61 250 4000
Logowanie Załóż konto - 1 miesiąc gratis
A A A
Cień strony WWW
Co zrobić gdy mam problemy z jakością dźwięku

Poniżej podajemy kilka przykładów jak poprawić jakość dźwięku podczas rozmowy poprzez VoIP:

Obajw: Głos faluje, ścisza się jest niewyraźny (rozmowa przez komputer)
Przyczyna: Wyłącz wzmocnienie mikrofonu, wyłącz efekty w ustawieniach karty muzycznej

Objaw: Mam echo, rozmówcy słysza siebie lub ja słysze siebie. (rozmowa przez komputer)
Przyczyna: Wyreguluj czułość mikrofonu i głośników, rozmawiaj przez mikrofon i nauszne słuchawki.

Objaw: Mam echo, rozmówcy słysza siebie lub ja słysze siebie. (rozmowa przez bramkę VoIP)
Przyczyna: Wyreguluj głośność słuchawki i czułość mikrofonu w bramce VoIP i w telefonie.

Objaw: Głos zanika na parę sekund i znów sie pojawia. (łącze radiowe)
Przyczyna: Operator lącza radiowego włączył funkcję agregacji pakietów. Aby rozmowa nie miala przerw należy zgłosić prośbę o wyłączenie tej funkcji.

Objaw: Głoś jest szarpany, następuja dukanie i przerywany dźwięk.
Przyczyna: Są to typowe objawy niestabilnego łącza internetowego. Proszę sprawdzić prędkość łącza, sprawdzić czy łącze nie jest obciążone.

« powrót
strona główna
Cień
0.00 zł W ramach sieci
0.05 zł Polska stacjonarne
0.10 zł Polska komórki
0.05 zł Francja
0.05 zł Włochy
0.05 zł Niemcy
0.06 zł Czechy
0.05 zł USA
0.05 zł Kanada
0.05 zł Szwecja
0.07 zł Austria
0.05 zł Holandia

* ceny netto

Sprawdź koszt połączenia:

Numery zagraniczne prosimy poprzedzić dwoma zerami.
Płatnosci pl
ST LINE sp. z o.o. sp. k. ul. Sielska 17a,
60-129 Poznań NIP: 779-246-72-42,
KRS: 0000684755, Wpis w UKE: 12096
© SuperVoIP - wszelkie prawa zastrzeżone
tel. 61 2504000, e-mail: info@supervoip.pl       Mapa strony