Używamy plików cookies, w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
61 250 4000
Logowanie Załóż konto - 1 miesiąc gratis
A A A
Cień strony WWW
Jak można przełączać (transferować) rozmowy przychodzące?

W naszej sieci można przełączać (transferować) rozmowy na numery wewnętrzne (2 lub 3 cyfrowe w ramach jednego konta klienta) oraz na telefony z poza naszej sieci.

Aby przełączać rozmowy wewnątrz konta klienta (stworzyć wirtualną centralkę) na koncie klienta musi być więcej niż jedno konto SIP oraz musi być uruchomiona usługa Centrala numery wewnętrzne.

Rozróżniamy dwa rodzaje przekierowań (transferów) bezwarunkowe i warunkowe.

Po odebraniu połączenia mamy dwa sposoby:

Transfer bezwarunkowy: Naciskamy # i podajemy numer docelowy. Rozmowa zostanie przełączona bezwarunkowo.

Transfer warunkowy: Naciskamy ** i podajemy numer docelowy. System łączy nas z numerem do którego chcemy przełączyć rozmowę. Jeśli zdecydujemy się na transfer odkładamy słuchawkę.

« powrót
strona główna
Cień
0.00 zł W ramach sieci
0.05 zł Polska stacjonarne
0.10 zł Polska komórki
0.05 zł Niemcy
0.05 zł Włochy
0.07 zł Austria
0.05 zł Szwecja
0.05 zł Holandia
0.05 zł USA
0.05 zł Francja
0.06 zł Czechy
0.05 zł Kanada

* ceny netto

Sprawdź koszt połączenia:

Numery zagraniczne prosimy poprzedzić dwoma zerami.
Płatnosci pl
SuperVoIP ul. Węglowa 1/3, 60-122 Poznań
© SuperVoIP - wszelkie prawa zastrzeżone
tel. 61 2504000, fax: 61 2504001, www.tonet.pl, e-mail: info@supervoip.pl       Mapa strony