Zobacz które usługi mogą przydać się w Twoim biznesie

 

Zarządzanie kontem SIP i numerami

 
 

Utrzymanie konta
To usługa podstawowa. Każde oddzielne stanowisko powinno mieć oddzielny numer konta SIP. Do konta SIP możesz podłączyć wiele numerów. Możesz włączać ograniczenia na IP, blokować kierunki, ustalać czarne listy, ograniczać czas połączeń

Utrzymanie numeru
Możesz utrzymywać numery stacjonarne i komórkowe z Polski i 58 krajów świata.


 
 




 
 
 
 
 
 
 


Zarządzanie prezentacją
W przypadku posiadania wielu numerów możesz zarządzać ich prezentacją. Usługa może również automatycznie zmieniać prezentację gdy dzwonisz poza Polskę podstawiając Twój numer zagraniczny.


Wirtualna centrala - numery wewnętrzne
Możesz przydzielić numery wewnętrzne do kont SIP i rozmawiać między nimi za darmo wybierając 2 lub 3 cyfrowy numer. Możesz również przechwytywać rozmowy przychodzące oraz transferować je na inne stanowisko.



 



 
 
 

Monitoring rozmów

 
 

Nagrywanie połączeń wychodzących
Możesz nagrywać rozmowy wychodzące i w każdej chwili je odsłuchać lub pobrać na dysk lub wysłać na ftp. Nagrania przechowywane są przez 3 miesiące. 

Nagrywanie połączeń przychodzących
Możesz nagrywać rozmowy przychodzące i w każdej chwili je odsłuchać lub pobrać na dysk lub wysłać na ftp. Nagrania przechowywane są przez 3 miesiące
 

 
 
 
 
 


Monitoring rozmów
Możesz monitorować w czasie rzeczywitym rozmowy, które prowadzą Twoi konsultanci.
 

 
 

Zarządzanie połączeniami

  
 

Usługa IVR i akcje IVR
Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz sprawdzić czas przyjścia połączenia, uruchomić wybór tonowy, sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, przekierować, wysłać e-mail, wysłać sms, odtworzyć komunikat. Możesz wgrywać własne komunikaty, nagrywac je lub generowac przez syntezator IVONA za darmo!
 

 
 
 

Odbiór i wysyłanie faksów

 
 

Wirtualny fax - odbieranie
Odbieraj faksy na e-maila w pliku pdf.
Do faksu przydziolony jest indywidualny numer telefonu.

Wirtualny fax - wysyłanie
Wysyłaj faksy przez e-maila lub www. 




 
 

Dla telemarketingu i dużych firm

 
 

miniCRM
Usługa pozwala zaimportować do systemu bazę numerów orazy wykonywać połączenia klikając w numer. Każdą rozmowę można opisać i ustalić odpowiedni skutek.



miniDIALER
Usługa pozwala zaimportować do systemu bazę numerów i sama wybiera połączenia. Po odebranym połączeniu system łączy się z agentem. Każdą rozmowę można opisać i ustalić odpowiedni skutek.
 




 
 
 
 
 
 
 


Kolejkowanie połączeń
Możesz uruchomić kolejkowanie połączeń przychodzących, ustalać strategię dzwonienia na konta SIP agentów. Klient czekający na połączenie informowany jest o miejscu w kolejce i o przewidywanym czasie do połączenia.


SIP trunk
Możesz podłączyć swoją centralę IP i prezentować się dowolnym numerem, który masz u nas. Możesz również rozróżniać numery jakie do Ciebie dzwonią tzw. DDI.
 



 



 
  
 

Pozostałe

 
 

Wirtualny sekretariat
Zarządzasz połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi, możesz odbierać, transferować, dzwonić za pomocą klinięcia myszką. Możesz zmieniać prezentację numeru, opisywać rozmowę, definiować jej status, oraz widzieć aktywność konsultantów.

SuperVoIP API
Podłącz swój system przez API i pobieraj informacje o aktualnych połączeniach, inicjuj je, transferuj, pobieraj biliingi, nagrania itd.



 




 
 
 
 
 
 
 


Konferencje
Usługa pozwala uruchomić na numerze pokój konferencyjny na jednym z Twoich numerów. Autoryzujesz użytkowników po numerach telefonów i kodzie PIN. 


Usługa SMS
Usługa pozwala na wysyłanie sms przez panelu www, bramkę email/sms, API oraz przez IVR

 



 



 
 
 
 
 
 
 


Muzyka na czekanie
Możesz uruchomić własną muzykę, która będzie odtwarzana podczas oczekiwania na połączenie.





Wdzwoń się
Jeśli nie masz dostępu do internetu możesz zadzwonić na nasz numer dostępowy i potem wykonać połączenie z Twojego konta w SuperVoIP.pl na zewnętrzy numer.



 



 
 
 
 
 
 
 


Web2call
Pozwala uruchomić na stronie www przycisk do zainicjowania połączenie między klientem a Twoim telefonem.


   
 
 

Dodatkowo w sieci SuperVoIP.pl masz za darmo takie funkcje jak:

 
Biling online
Poczta głosowa
Transfer połączeń
Przekierownaie połączeń
Blokowanie kierunków
Prezentacja numerów
Książka telefoniczna
Faktury VAT
Zarządzanie użytkownikami
Intuicyny panel zarządzania
Statystyki połączeń
Program lojalnościowy
 
 
  
 
 
Jeśli masz jakieś pytania
chętnie odpowiemy
Infolinia:
61 250 4000