Co zrobić gdy aplikacja ma często problem z zalogowaniem się

Jeżeli Twoje aplikacja często wylogowuje się lub nie chce się zalogować zastosuj się do poniższych sugestii.
Pamiętaj, że nie prowadzimy wsparcia dla aplikacji a do niezawodnego korzystania z VoIP rekomendujemy sprzętowe telefony IP.

Jeśli masz problemy:
- wyłącz i włącz telefon komórkowy
- jeśli korzystasz z routera WiFi upewnij się że na routerze jest wyłączona opcja SIP ALG i wyłączona UPnP
- jeśli łączysz się poprzez internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (adres IP może być zmienny ale publiczny nie za NATem).
- zmień na aplikacji typ transportu z UDP na TLS lub TCP
- zmień na aplikacji port SIP na 5090
- zainstaluj inną aplikację.

Zwróć uwagę, że ustawienia Twojego telefonu bezpośrednio wpływają na poprawne działanie aplikacji, np. przy słabej baterii telefon może całkowicie usypiać aplikację VoIP, połączenia GSM mogą być priorytetowane i wówczas będą rozłączać połączenia VoIP. Poprawne działanie aplikacji na telefonie komórkowym jest zależne od indywidualnych ustawień Twojego urządzenia.