Co zrobić gdy moje konto SIP nie loguje się?


Jeśli konfigurujesz urządzenie lub aplikację SIP po raz pierwszy upewnij się że wpisujesz poprawne dane konfiguracyjne (numer konta SIP oraz hasło do konta SIP) - dane te zostały wysłane na adres e-mail po weryfikacji konta. Hasło do konta SIP możesz zmienić w panelu w zakładce "Moje usługi" następnie kliknij na numer konta SIP, następnie kliknij w link "Zmień hasło" i wpisz nowe lub je wygeneruj.

Jeżeli jesteś pewien, że wprowadzasz prawidłowe dane konfiguracyjne a urządzenie nadal się nie loguje:
- zmień typ transportu z UDP na TCP lub TLS
- zmień port SIP na 5090

na routerze:
- upewnij się, że jest wyłączona opcja SIP ALG
- wyłącz również funkcję UPnP
- zmień ustawienia NAT na symetryczne
- zmień ustawienia zapory lub czasowo wyłącz firewall na czas testów

Jeśli powyższe czynności nie pomogą a posiadasz internet LTE zapytaj swojego operatora GSM o publiczny adres IP (może być zmienny).