Jak przenieść numer do SuperVoIP


Przeniesienie numeru inicjuje się samodzielnie wybierając na koncie SIP "dodaj numer" > "od innego operatora" W formularzu przeniesienia można wpisać więcej jak jeden numer, w przypadku kilku numerów jeśli dotychczasowy operator fakturuje je osobno najlepiej wygenerować kilka wniosków zgodnie z fakturami lub specyfikacją usług obecnego operatora.

Wybierając tryb przeniesienia z zachowaniem okresu wypowiedzenia operator wyznacza datę przeniesienia (zazwyczaj na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego), wybierając bez zachowania okresu wypowiedzenia numer zostaje przeniesiony w wybranym dniu (minimum dwa dni robocze) jednak operator może fakturować nadal usługę za okres wypowiedzenia zgodnie ze swoim regulaminem.

Wniosek należy wydrukować i po podpisaniu wgrać w panelu skan lub zdjęcie. W momencie składania wniosku nie należy wypowiadać umowy z operatorem, numer musi być aktywny w jego sieci. Przeniesienie numeru odbywa się w nocy zgodnie z wyznaczoną datą przeniesienia. Jeżeli masz inne usługi u operatora i chcesz z nich zrezygnować musisz wypowiedzieć je odrębnie.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta użytkownika w naszej sieci proces przeniesienia numeru możesz ropocząc podczas rejestracji konta wybierając opcję "Przenoszę numer do sieci SuperVoIP", kreator poprowadzi Cię kolejno w każdym kroku. Wniosek o przeniesienie wysłany zostanie po pozytywnej weryfikacji konta, po każdej zmianie statusu otrzymasz automatycznie powiadomienie na adres e-mail.

Zobacz dodatkowe wyjaśnienia oraz instrukcję krok po kroku tutaj
Zobacz również: Jak naliczane sa opłaty