Zasilenia (doładowania) konta prepaid


Zalecamy doładowanie konta poprzez system płatności PayU. Wpłat online można dokonać z większości banków jak również kartą płatniczą lub przelewem na rachunek operatora. Jeżeli potrzebujesz fakturę proforma dla konta zarejestrowanego na firmę wybierz wpłatę bezpośrednio na nasz rachunek bankowy, pamiętaj aby wpłacić dokładnie deklarowaną kwotę oraz podać kod płatności w tytule przelewu. Na proformie znajdziesz niezbędne dane do zrealizowania wpłaty wraz z numerem rachunku bankowego. Aby wygerować FV proformę zaloguj się do panelu zarządzania i kliknij w link doładuj konto oraz wybierz opcje "tradycyjny przelew bankowy". Wpłaty na nasz rachunek księgowane są dwa razy dziennie, czas realizacji przelewu wynosi zazwyczaj jeden dzień roboczy, wpłaty PayU księgowane są w czasie rzeczywistym.  Nie dokonujemy zasileń na podstawie potwierdzeń przelewu, środki muszą fizycznie znaleźć się na naszym rachunku lub na rachunku operatora PayU.

Jeżeli chcesz dokonać przelewu zagranicznego zmień w zakładce Dane walutę na EUR i wykonaj przelew SEPA, ten przelew będzie tańszy niż przelew SWIFT w PLN. Zadeklaruj kwotę wpłaty i pobierz proformę z danymi do zrealizowania wpłaty wraz z numerem rachunku bankowego,  pamiętaj aby wpłacić dokładnie deklarowaną kwotę oraz podać kod płatności w tytule przelewu.

Jeżeli Twoje konto jest zweryfikowane i chciałbyś skonfigurować zasilenia automatyczne wybierz opcję zlecenia automatycznej płatności kartą płatniczą. Wpisz dane karty, kwotę zasilenia oraz próg salda konta, przy którym system będzie automatycznie pobierał środki z karty i zasilał Twoje saldo SuperVoIP. Przy pierwszym zasileniu autoryzuj transakcję, jeżeli wyrazisz zgodę kolejne transakcje będą odbywały się automatycznie w okresie ważności karty. Twoje transakcje zabezpieczone są specjalnym mechanizmem 3D Secure, który chroni Twoją kartę i pieniądze dlatego przy konfiguracji w trakcie pierwszej płatności trzeba podać dodatkowy jednorazowy kod lub zatwierdzić płatność w aplikacji banku. Dane Twojej karty nie są przechowywane w naszym systemie, bezpieczeństwo transakcji gwarantuje PayU

Nie pobieramy dodatkowych opłat za płatności online. Środki na koncie są ważne bezterminowo. Doładowanie możesz zainicjować w panelu przez zakładkę "Doładuj konto" lub po prostu kliknij na saldo konta. Faktury wystawiają się automatycznie po każdym zasileniu i są dostępne w panelu, w zakładce Dane możesz włączyć opcję faktury zbiorczej wystawianej na koniec miesiąca.

Zobacz również: Jak naliczane są opłaty
Jak zalogować się do panelu zobacz tutaj