Comoveo CRM

 
Konfiguracja inegracji Comoveo CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możlwia niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.

1. W menu glównego w panelu SuperVoIP wybierz "moje konto / usługi", pod dolną belką "Usługi globalne" wybierz usługę z listy rozwijanej "SuperVoIP API"
2. Po dodaniu klinij i skopiuj klucz API


 

 
3. W aplikacji Comoveo CRM wejdź do zakładki ustawienia globalne -> Pracownicy (dostępne dla użytkowników posiadających uprawnienia administracyjne)

Wybierz użytkownika dla którego chcesz skonfigurować VOIP i uzupełnij dane:
* login (login do panelu w supervoip.pl)
* SIP (numer konta SIP)
* hasło (hasło konta SIP)
* APIKEY (Klucz API skopiowany wcześniej)

Jeżeli wszystkie dane są poprawne, to koniec konfiguracji. Od tej pory wszystkie połączenia przychodzące będą przechodzić przez system Comoveo CRM oraz będzie można realizować połączenia bezpośrednio z systemu CRM.