Firmao CRM

 
Konfiguracja integracji Firmao CRM poprzez SuperVoIP API
Aby integracja była możlwia niezbędne jest włączenie w panelu SuperVoIP usługi SuperVoIP API.

Z menu glównego w panelu SuperVoIP wybierz "moje konto / usługi", pod dolną belką "Usługi globalne" wybierz usługę "SuperVoIP API"
Po dodaniu klinik i skopiuj klucz API


 

 
Klucz wcześniej wygenerowany z ustawień SuperVoip API wklej do Ustawień Firmao. W tym celu wejdź do Ustawień firmy, przejdź do zakładki „Integracje”, a następnie wybierz „Zintegrowany telefon VOIP”

Login:” – wpisz login do panelu SuperVoip.pl
Hasło:” – wpisz hasło do panelu SuperVoip.pl
Klucz poufny:” – wpisz Klucz API wygenerowany w panelu SuperVoip.

 
Wpisz w szczegółach użytkownika numer konta SIP w polu Login zintegrowanego telefonu VOIP.