61 250 4000 info@supervoip.pl
Rozmiar tekstu: A A+ A++
Kontrast: A A
  • Strona główna
  • Technologia
    • Technologia VoIP
    • Numery polskie i zagraniczne
    • Symulacja usług
    • Zastosowania
    • Przenoszenie numerów
    • Współpracuj z nami
  • Cennik
    • Połączenia do Polski
    • Połączenia międzynarodowe
    • Konto SIP i numery polskie
    • Numery zagraniczne
    • Usługi i akcje IVR
    • SMS
    • Rozliczenia
  • Sklep
  • Pomoc
    • Konfiguracja usług
    • Darmowe aplikacje SIP
    • Konfiguracja urządzeń i central
      • Telefony IP
        • Telefon Linksys SPA92x i SPA94x
        • Siemens Gigaset A510IP, A540IP, C610IP, C630IP
        • Telefony Yealink T20P/T22P/T26P/T28P
        • Telefony IP Grandstream Seria GXP20XX i GXP10XX
        • Telefony IP Grandstream Seria GXP2120
        • Polycom IP - różne modele
        • Telefon Yealink W52H oraz bazy W52P, W56P
      • Bramki VoIP
        • Cisco SPA 112
        • Linksys PAP2, PAP2T, SPA1001
        • Grandstream HT 286, 486
        • Fritz!Box Fon ATA
        • ASUS AX-112
        • Grandstream HT 586
        • Grandstream HT 502 i 503
        • D-Link DVG2001S
      • Routery VoIP
        • Linksys RT31P2, WRT54GP2, RTP300 i WRTP54G
        • Linksys SPA2102 i SPA3102
        • DrayTek Vigor 21xx
        • DrayTek Vigor 2910xx
      • Asterisk
        • Asterisk z PJSIP i usługą SIP trunk
        • Asterisk bez usługi SIP trunk
        • Asterisk z usługą SIP trunk
        • Elastix z usługą SIP trunk
    • Nasze dodatki
    • Twoje pytania
    • Regulamin
    • Pomoc zdalna
  • Kontakt
  • Załóż konto
    i testuj usługi 30 dni za darmo
  • Zaloguj się
  • Telefony IP
  • Bramki VoIP
  • Routery VoIP
  • Asterisk

Polycom IP - różne modele

Zanim rozpoczniesz konfigurację musisz dowiedzieć się jaki adres IP otrzymał Twój telefon.

Z menu telefonu wybierz status/network

Adres IP wpisz w przeglądarkę internetową na Twoim komputerze

Domyślne dane logowania do konfiguracji Twojego telefonu to: 

user: Polycom  (pierwsza duża litera)
hasło: 456

Następnie wchodzimy na zakładkę: Lines

i wpisujemy: 

Display name: Nazwa dowolna

Adress: Numer konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)

Authentication User ID: konto SIP (znajdziesz go w panelu w moje konto / usługi)

Authentication Password: Hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu

Poniżej w grupie Server 1 wpisz:

Address: sip.supervoip.pl

Port: 5060

Expires: 360

Siemens Gigaset A510IP, A540IP, C610IP, C630IP

1. Aby poznać adres IP telefonu należy nacisnąć podświetlony przycisk, który znajduje się na BAZIE.  Na wyświetlaczu słuchawki wyświetli się adres IP telefonu

2. Uzyskany adres wpisujemy w okno przeglądarki internetowej

3. Logujemy się do telefonu podając domyślny PIN 0000

4. Przejdzmy do zakładki Ustawienia -> Telefonia -> Połączenia (Settings -> Telephony -> Connections)

5. Po prawej stronie przy pozycji 1 kliknij przycisk Edycja (Edit)

6. Na dole strony klikamy Pokaż ustawienia dodatkowe (show advanced settings)  

7. W pole Nazwa uwierzytelniania (Authetication name) wpisujemy login SIP widoczny w panelu supervoip.pl w zakładce moje konto/usługi. Będzie to 7 cyfrowy numer zaczynający się na 12.....

8. W pole Hasło uwierzytelniania (Authetication password) wpisujemy hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.

9. W polu Nazwa użytkownika (Username wpisujemy) to samo co w polu Authetication Name

10. W polu Nazwa wyświetlana (Display Name wpisujemy) dowolna nazwę

11. Klikamy Pokaż ustawienia dodatkowe (Show advanced settings)

12. W polu Domena (domain) wpisujemy: sip.supervoip.pl

13. W polu Adres serwera proxy (proxy server address) wpisujemy: sip.supervoip.pl

14. W polu Serwer rejestracji (Registration server) wpisujemy: sip.supervoip.pl

15. Na dole strony akceptujemy przyciskiem Ustaw (SET)

16. Następnie wchodzimy do zakładki: Ustawienia -> Telefonia -> Przypisanie numeru (Settings -> Telephony -> Number Assignment)

17. Zaznaczmy w opcji dla połączeń wychodzących (for outgoing calls) i dla połączeń przychodzących (for incoming calls) aby połączenia były realizowane przez zdefiniowane konto voip


Zrzut ekranu z konfiguracji polskiej:



 

Zrzut ekranu z konfiguracji angielskiej:

Telefon Linksys SPA92x i SPA94x

Aby skonfigurować telefon należy:
1. odczytać adres IP telefonu,
2. zalogować się do strony konfiguracji telefonu wpisując w przeglądarce jego adres IP,
3. kliknąć w prawym górnym rogu na "admin login"
4. wybrać linię, którą chcesz skonfigurować (Ext 1 lub Ext 2),
5. podać następujące parametry:
NAT Keep Alive Enable: Yes
Register Expires: 60 [sekund]
Proxy: sip.supervoip.pl
Display Name/Name: Dowolna nazwa
User ID: nazwa konta SIP (12xxxxx)
Password: hasło konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.
Preferred Codec: G729

 

Telefon Yealink W52H oraz bazy W52P, W56P

Podłącz zasilacz do gniazda zasilania w bazie.
Podłącz przewód LAN do wejścia INTERNET
Podłącz zasilacz dla ładowarki telefonu W56H

Na telefonie kliknij OK > Status > Baza. Na ekranie wyświetli się adres IP (np. 192.168.0.220)
Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub Chrome). W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP bramki VoIP.
W oknie logowania wprowadź: nazwa użytkownika: admin oraz hasło: admin


Po zalogowaniu widoczna będzie zakładka Status, w zakładce Ustawienia zmień język na: polski


Przejdź do zakładki Konto i uzupełnij pola:
Aktywność linii:  Włączone
Etykieta: dowolna nazwa
Nazwa wyświetlania: dowolna nazwa
Nazwa użytkownika: numer konta SIP
Hasło: hasło do konta SIP ( hasło składa się z minimum 12 znaków, jest wysyłane na adres email po rejestracji )
URL serwera: sip.supervoip.pl
Transport - UDP
Zapisz ustawienia przyciskiem Potwierdź


Przejdź do zakładki Funkcje
Wybierz z menu po lewej stronie: Informacje ogólne
Zmień domyślne parametry:

Użyj Outbound Proxy przy połączeniach: Wyłączone
Zezwalaj na połączenia po IP: Wyłączone
Zapisz zmiany przyciskiem Potwierdź

Telefony IP Grandstream Seria GXP20XX i GXP10XX

1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )

2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, Jego IP znajdziesz na wyświetlaczu telefonu. 

3. W oknie logowania wpisz admin

4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź odpowiednie ustawiania:

Account active: Yes

Accoun Name: Dowolna Nazwa

Sip Server: sip.supervoip.pl

Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX

Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX

Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu

Send DTMF: via RTP (RFC2833)

NAT Traversal (STUN): YES                                                               

5. Zapisz ustawienia przyciskiem Update

Telefony IP Grandstream Seria GXP2120

1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )

2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu, Jego IP znajdziesz na wyświetlaczu telefonu. 

3. W oknie logowania wpisz admin

4. Przejdź do zakładki Account1 i wprowadź odpowiednie ustawiania:

Account active: Yes

Accoun Name: Dowolna Nazwa

Sip Server: sip.supervoip.pl

Sip UserID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX

Authenticate ID: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12XXXXX

Authenticate password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu.

Name: Dowolna Nazwa

Send DTMF: via RTP (RFC2833)

NAT Traversal (STUN): Wybieramy z listy KeepAlive                                                              

5. Zapisz ustawienia przyciskiem Update

Telefony Yealink T20P/T22P/T26P/T28P

1. Uruchom dowolną przeglądarkę internetową (np.: Internet Explorer lub FireFox )

2. W pasku adresu przeglądarki wprowadź adres IP telefonu
Aby go poznać wejdź do Menu telefonu, następnie do zakładki status. Adres IP zostanie wyświetlony

3. Po uzyskaniu adresu IP telefonu wprowadź go w pasku adresu przeglądarki internetowej

4. W oknie logowania w polach Użytkownik i Hasło wpisz admin

5. Przejdź do zakładki Account i wprowadź odpowiednie ustawiania:

Line Active: On

Label: Dowolna Nazwa

Display Name: Dowolna Nazwa

Register Name: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12......

User Name: 7 cyfrowy login, który znajdziesz w zakładce Ustawienia SIP w panelu supervoip.pl najczęściej zaczynający się na 12......

Password: hasło do konta SIP. Hasło zostało wysłane na adres e-mail po rejestracji. Można je zmienic w panelu zarządzania. Hasło do konta SIP jest inne niż do logowania się do panelu

SIP Server: sip.supervoip.pl

Enable Outbound Proxy Server: Disabled

Transport: UDP

NAT Traversal: Enabled

6. Następnie rozwiń zakładkę Codecs i wprowadź następujące ustawienia:

Enable codecs: PCMA, PCMU, g722

7. Rozwiń zakłądkę Advanced i wprowadź nastepujące ustawienia:

UDP Keep-alive Interval: 60

Login Expire: 300                                                                          

8. Zapisz ustawienia

Zamów połączenie

Umów się na rozmowę telefoniczną. 
My zadzwonimy do Ciebie.

Zostaw nam swój numer telefonu, nasz doradca skontaktuje się z Tobą i odpowie na Twoje pytania.

Twój numer posłuży nam tylko do jednorazowego kontaktu.

ST LINE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Sielska 17a, 60-129 Poznań
NIP: 779-246-72-42, Regon: 367731529
KRS: 0000684755, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy
Wpis do UKE: 12096

Kontakt:
Infolinia:  61 250 4000, info@supervoip.pl

Kim jesteśmy
Polityka cookies 
Polityka RODO

Płatności obsługuje
  • Sklep
  • Symulacja usług
  • Przenoszenie numerów
  • Konto SIP i numery polskie
  • Usługi i akcje IVR
  • Darmowe aplikacje SIP
  • Regulamin
  • Technologia VoIP
  • Wirtualna centrala
  • IVR - Ustawienia
  • Rozliczenia
  • Wirtualny sekretariat
Rozumiem Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.