IVR

Kolejka


Dzięki usłudze możesz:
- uruchomić usługę kolejki,
- ustalić czas kolejki,
- włączyć dodawanie nazwy numeru do pola callerid,
- włączyć dodawanie numeru na który się dzwoni do pola callerid,
- ustalić język komunikatów,
- dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski.




Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.


 Cena usługi: 0 zł netto / mc


 Zobacz również:
- IVR: Wyślij email
- IVR: Wyślij SMS
- IVR: Pliki audio / Syntezator mowy IVONA
Kolejka
1. Akcja Kolejka dostępna jest w usłudze IVR. Jeśli jeszcze jej nie masz zobacz jak ją dodać.

2. Jak działa akcja kolejka?

W akcji wybierasz kolejkę, którą chcesz uruchamiać

Co możesz ustawić dodatkowo?
- maksymalny czas kolejki: - czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji. Jeśli nie będzie żadnego aktywnego agenta w kolejce to system od razu przejdzie do następnej akcji,
- język komunikatów: mamy do wyboru: Polski (synteza mowy), Polski Lektor, Angielski, Niemiecki
- ustawić czy u agenta, który odbiera telefon ma pojawić się informacja na który numer dzwoni klient (Możesz zdefiniować oddzielną nazwę dla każdego Twojego numeru) lub ustawić dodawanie Twojego numeru do numeru klienta (w polu caller DI będzie widoczny numerklienta-Twój numer),
- dodawanie w polu callerID +48 do Polskich numerów,
- uruchomić tylko agentów o określonych priorytetach,
- ustawić dodatkową regułę gdy klient oczekuje w kolejce na połączenie przez dłuższy czas.


Zmienne priorytety agentów - jak to działa?
a) Jeśli masz potrzebę aby najpierw dzwonili agenci na paru kontach a potem gdy nie odbierają połączeń lub są zajęci mają uruchomić się agenci dodatkowi np. na telefonach komórkowych wtedy agentom na kontach SIP ustaw priorytet 1, dodatkowym ustaw priorytet 0 (w zarządzaniu agentami), następnie ustaw uruchamianie kolejki z priorytetami od 1 do 1 (w akcji kolejka w IVR) oraz wybierz regułę aby po określonym czasie obniżała priorytet minimalny o 1 (w akcji kolejka w IVR). Przy takiej konfiguracji po określonym czasie oczekiwania w kolejce system w pierwszej kolejności zacznie łączyć z dodatkowymi agentami klienta, który czeka najdłużej.

b) Jeśli masz potrzebę aby najpierw dzwonili agenci na paru kontach SIP a potem gdy klient czeka dość długo w kolejce uruchamiali się dodatkowi agenci wtedy agentom podstawowym ustaw priorytet 0 a tym dodatkowym ustaw priorytet 1 (w zarządzaniu agentami), nastepnie ustaw uruchamianie kolejki z priorytetami od 0 do 0 (w akcji kolejka w IVR) oraz wybierz regułę aby po określonym czasie zwiększała priorytet maksymalny o 1 (w akcji kolejka w IVR)
Przy takiej konfiguracji po określonym czasie oczekiwania w kolejce system uruchomi dodatkowych agentów, którzy zaczną otrzymywac połączenia od klientów najdłużej czekających.

W pierwszym przykładzie klient czekający dłużej zostanie zawsze przełączony do dodatkowych agentów.
Natomiast w drugim przypadku klient czekający dłużej zostanie połączony do podstawowych i dodatkowych agentów.


 Info:
- Jeśli chcesz sprawdzić czy jakikolwiek agent odebrał połączenie w kolejce użyj akcję warunek stanu.




 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000