IVR

Połączenie na konto SIP


Dzięki usłudze możesz:
- wskazać, które konta SIP mają dzwonić,
- włączyć dodawanie nazwy numeru do pola callerid,
- włączyć dodawanie numeru na który się dzwoni do pola callerId,
- włączyć muzykę na czekanie,
- dodawać +48 do połączeń przychodzących z Polski,
- ustalić czas dzwonienia



Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.


 Cena usługi: 0 zł netto / mc


 Zobacz również:
- IVR: Wyślij email
- IVR: Wyślij SMS
- IVR: Pliki audio / Syntezator mowy IVONA
Połączenie na konto SIP
1. Akcja Połączenie na kont SIP dostępna jest w usłudze IVR. Jeśli jeszcze jej nie masz zobacz jak ją dodać.

2. Jak działa akcja Połączenie na kont SIP?

W akcji zaznaczasz, które konta SIP mają dzwonić. 

Co możesz ustawić dodatkowo?
- Ile czasu będą dzwonić konta SIP, czyli po jakim czasie system przejdzie dalej do następnej akcji. Jeśli żadne konto SIP nie jest zalogowane system od razu przejdzie do następnej akcji,
- muzykę podczas oczekiwania na połączenie,
- ustawić czy na Twoim telefonie ma pojawić się informacja na jaki numer dzwoni klient (możesz zdefiniować oddzielną nazwę dla każdego Twojego numeru) lub ustawić dodawanie Twojego numeru do numeru klienta (w polu caller DI będzie widoczny numerklienta-Twój numer),
- dodawanie w polu callerID +48 do Polskich numerów.



 Info:

- Jeśli chcesz sprawdzić status kont SIP (czy odebrało połączenie, czy było zajęte czy niedostępne) użyj akcję warunek stanu.




 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000