IVR (akcja) - warunek czasu
Dzięki usłudze możesz:
- sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
- uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia.
Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.
Cena usługi: 3 zł netto / mc
Zobacz również:
- IVR: Warunek stanu
- IVR: Centrala menu tonowe
- sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
- uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia.
Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.
Cena usługi: 3 zł netto / mc
Zobacz również:
- IVR: Warunek stanu
- IVR: Centrala menu tonowe
Warunek czasu:
1. Warunek czasu dostępny jest w usłudze IVR. Jeśli jeszcze jej nie masz zobacz jak ją dodać.
2. Jak działa warunek czasu?

Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie.
Masz możliwość ustawienia:
- dni tygodnia: podając dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
- zakresu czasu: możesz ustawić w godzinach lub od godziny (np od pn-pt w godzinach między 7.00 a 15.00 lub od godziny 7.00 w pn do 15.00 śr),
- godzin pracy,
- Polskich świąt jako dni wolnych,
- własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są pod warunkiem działają wtedy gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.

1. Warunek czasu dostępny jest w usłudze IVR. Jeśli jeszcze jej nie masz zobacz jak ją dodać.
2. Jak działa warunek czasu?

Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie.
Masz możliwość ustawienia:
- dni tygodnia: podając dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
- zakresu czasu: możesz ustawić w godzinach lub od godziny (np od pn-pt w godzinach między 7.00 a 15.00 lub od godziny 7.00 w pn do 15.00 śr),
- godzin pracy,
- Polskich świąt jako dni wolnych,
- własnych dni wolnych
Wszystkie akcje, które są pod warunkiem działają wtedy gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.
Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru.
Aby to zrobić na liście usług kliknij link "Konfiguruj" przy numerze do którego chcesz go przypisać:

A teraz dwa przykłady :)
a) Firma pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma dzwonić konto SIP
a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta.

b) Firma pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku i w soboty od 8 do 14.
W godzinach pracy ma być uruchomiona kolejka a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta i własne wolne dni.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000
61 250 4000