IVR

Warunek czasu


Dzięki usłudze możesz:
- sprawdzać datę i godzinę przyjścia połączenia,
- uruchomić różne akcje w zależności od czasu przyjścia połączenia.



Kreator scenariuszy:
Przy pomocy kreatora scenariuszy IVR możesz w prosty graficzny sposób budować i testować swoje własne IVR. Możesz posiadać wiele szablonów i przydzielać je pod dowolny numer na Twoim koncie.


 Cena usługi: 3 zł netto / mc


 Zobacz również:
- IVR: Warunek stanu
- IVR: Centrala menu tonowe
Warunek czasu:
1. Warunek czasu dostępny jest w usłudze IVR. Jeśli jeszcze jej nie masz zobacz jak ją dodać.

2. Jak działa warunek czasu?


Warunek sprawdza dzień i godzinę w jakim przychodzi połączenie
Masz możliwość ustawienia:
- dni tygodnia: podając dzień pierwszy i ostatni (Niedziela jest pierwszym dniem tygodnia),
- zakresu czasu: możesz ustawić w godzinach lub od godziny (np od pn-pt w godzinach między 7.00 a 15.00 lub od godziny 7.00 w pn do 15.00 śr),
- godzin pracy,
- Polskich świąt jako dni wolnych,
- własnych dni wolnych


Wszysktie akcje, które są pod warunkiem działają wtedy gdy warunek jest spełniony czyli połączenie przyjdzie w określonych godzinach podanych w warunku.
Jeśli połączenie przyjdzie poza określonymi godzinami czyli warunek nie jest spełniony wykonają się akcje z prawej strony warunku.


Pamiętaj aby przypisać przygotowany scenariusz do numeru.
Aby to zrobić na liście usług kliknij link "Konfiguruj" przy numerze do którego chcesz go przypisać:




A
teraz dwa przykłady :)


a) Firma pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku. W godzinach pracy ma dzwonić konto SIP
a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta.




b) Firma pracuje od 8 do 16 od poniedziałku do piątku i w soboty od 8 do 14.
W godzinach pracy ma być uruchomiona kolejka a po godzinach komunikat informujący o tym, że firma nie pracuje.
Warunek ma uwzględniać również polskie święta i własne wolne dni.





 
 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000