Przekierowanie numeru - konfiguracja

Przekierowanie warunkowe i bezwarunkowe numeru


Jak działa przekierowanie połączeń i kiedy jest ono potrzebne
W wielu firmach zachodzi potrzeba przekierowania połączeń na numer zewnetrzny w przypadku gdy w firmie nie ma osoby która by mogła odebrać połączenie. Często tę usługę wybierają firmy, które chcą ukryć swój prywatny podając klientom numer zakupiony w SuperVoIP. W takich sytuacjach warto skorzystać z usługi przekierowania połączeń. Zastanawiasz się, jak bezwarunkowo lub warunkowo przekierować numer? Zapraszamy do zapoznania się z naszą instrukcją!

Dzięki usłudze możesz:

- zdefiniować przekierowanie na zewnętrzny numer,
- włączyć przekierowanie bezwarunkowe lub warunkowe.

Aby zobaczyć powyższe opcję kliknij na link "konfiguruj" przy numerze telefonu.





 Zobacz również:

Połączenie na konto SIP
Znajdź mnie
Poczta głosowa
Przekierowanie bezwarunkowe
Aby włączyć przekierowanie bezwarunkowe (natychmiastowe) kliknij na link "konfiguruj" przy numerze telefonu i wybierz "przekierowanie bezwarunkowe"

Wpisz numer na który ma zostać włączone przekierowanie i ustal który numer ma się wyświetlać gdy ktoś do Ciebie zadzwoni. 

Ustal prezentację. 
Jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
Jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym


Przekierowanie warunkowe
Aby włączyć przekierowanie warunkowe kliknij na link "konfiguruj" przy numerze telefonu i wybierz "przekierowanie warunkowe"

Przekierowanie warunkowe zastosuj TYLKO wtedy kiedy chcesz aby system najpierw zadzwonil na Twoje konto SIP a potem po sprawdzeniu warunków przekierował połączenie na numer zewnętrzny.

Przekierowanie warunkowe działa następująco. Najpierw następuje połączenie na zdefiniowane konto SIP (jedno lub więcej) a potem gdy spełniony jest jeden z warunków następuje przekierowanie.
Możesz ustawiać takie warunki jak: "nie odbiera, jest zajęty, lub niedostępny"

Ustal prezentację. 
Jeśli ma się wyświetlać numer, który do Ciebie dzwoni wybierz: numerem przychodzącym
Jeśli ma się wyświetlać numer na który ktoś dzwoni, wybierz: numerem przekierowywanym

Możesz również ustawić dodawanie +48 do numeru dzwoniącego do Ciebie.

 


 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000