Sip trunk

Ustawienia


Dzięki usłudze możesz:
- podłączyć centralę IP na jednym koncie SIP i rozróżniać na który numer telefonu ktoś do Ciebie dzwoni,
- decydować, którym numerem się prezentujesz,
- ustalić format prezentacji numeru.


Usługa przeznaczona jest TYLKO dla central telefonicznych.

Usługa wymaga konfiguracji centrali po Twojej stronie.

Standardowo przez jedno konto SIP możesz wykonywać jedno połączenie. Jeśli potrzebujesz wykonywać więcej niż jedno połączenie jednocześnie skontaktuj się z nami. 


 Cena usługi: 0 zł netto / mc

 Zobacz również:
- Zarządzanie prezentacją
- SuperVoIP API

 
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę "Moje konto" / "Usługi" i z listy usług globalnych wybieramy usługę "SIP trunk"


2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług. Po wejściu w ustawienia będziesz miał do wyboru parę opcji odnośnie numeru z nagłówka SIP jaki będzie podstawiany do prezentacji przy połączeniach wychodzących. 


3. W ustawieniach SIP tunk możesz zdecydować, które konto SIP ma mieć włączoną opcję sip trunku oraz ustalić w jaki sposób sip trunk ma być autoryzowany. Możesz autoryzować się poprzez login i hasło do konta SIP lub poprzez IP. W przypadku wybrania autoryzacji IP wszystkie połączenia przychodzące będą kierowane na IP. A połączenie wychodzące z tego IP będą przyporządkowywane do konta SIP, które ma tę autoryzację włączoną.


 Info:
Połączenia wychodzące muszą być wysyłane z poprawnym callerID, w przypadku błędnego formatu połączenia będą bez prezentacji.

 


 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000