Sip trunk

Możliwości i konfiguracja


Dzięki usłudze możesz:
- podłączyć centralę IP do konta SIP i rozróżniać w urządzeniu na   jaki numer telefonu przychodzi połączenie,
- decydować, którym numerem prezentują się połączenia wychodzące,
- ustalić format prezentacji numeru.


Usługa przeznaczona jest TYLKO dla central telefonicznych IP i wymaga konfiguracji centrali po stronie abonenta. Jeżeli masz jeden numer publiczny na koncie nie musisz włączać usługi, zarejestruj urządzenie do konta SIP bez włączonej usługi SIP trunk i dodaj kanały wychodzące do konta SIP jeśli chcesz realizować więcej jak jedno połączenie w tym samym czasie.

Konto SIP ma jeden kanał wychodzący co oznacza, że można wykonywać w tym samym czasie jedno połączenie wychodzące. Limit połączeń wychodzących można zwiększyć w usłudze globalnej "Dodatkowe kanały wychodzące dla konta SIP". Każdy dodatkowy kanał kosztuje 1 zł netto / mc.

Połączenia przychodzące nie są limitowane na koncie SIP niezależnie czy na koncie jest usługa SIP trunk.

Sygnalizację SIP przyjmujemy na porcie UDP 5060 i 5090, TCP 5061 oraz TLS na porcie 5061
Głos przesyłamy na portach UDP z zakresu od 10000 do 25000
a połączenia SRTP na portach od 25000 do 30000
Serwer sygnalizacji: to sip.supervoip.pl z adresem IP: 185.53.97.50
Serwery RTP używają adresów sieci: 185.53.97.32/27
Liczba prób / sek. (CPS) - 5/s
Kodeki audio: g722 HD, g711u, g711a, iLBC, GSM


Format wybierania numerów:
do Polski wybieramy 9 cyfrowy numer np: 612504000 
poza Polskę: numer poprzedzamy prefixem 00 lub + np: 0049, 0046 lub +49, +46


Format podstawiania numeru przy połączeniach wychodzących:
Prezentacja polskim numerem: 9 cyfr np. 612345678
Prezentacja numerem zagranicznym: np. 491233422344


 Cena usługi: 10 zł netto / mc

 Zobacz również:
- Zarządzanie prezentacją
- SuperVoIP API
Instalacja usługi:
1. Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę "Moje konto" / "Usługi" i z listy usług globalnych wybieramy usługę "SIP trunk"


2. Po zatwierdzeniu usługi kliknij ją na liście usług. Po wejściu w ustawienia będziesz mógł wybrać z którego pola w nagłówku SIP system ma pobierać numer, który ma być podstawiany przy połączeniach wychodzących. 


3. W ustawieniach SIP tunk możesz zdecydować, które konto SIP ma mieć włączoną opcję sip trunku oraz ustalić w jaki sposób sip trunk ma być autoryzowany. Możesz autoryzować się poprzez login i hasło do konta SIP lub poprzez IP. W przypadku wybrania autoryzacji IP wszystkie połączenia przychodzące będą kierowane na IP. A połączenie wychodzące z tego IP będą przyporządkowywane do konta SIP, które ma tę autoryzację włączoną.


 Info:
Połączenia wychodzące muszą być wysyłane z poprawnym callerID, w przypadku błędnego formatu połączenia będą realizowane bez prezentacji lub podstawi się numer domyślny.
W przypadku gdy przekierujesz połączenie przychodzące będziesz mógł prezentować się numerem, który do Ciebie zadzwonił.

 


 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000