Utrzymanie konta SIP - bezpieczeństwo


ustawieniach możesz:
- zdefiniować na które grupy (kierunki) można wykonywać połączenia,
- ustalić w których godzinach mogą być wykonywane połączenia,
- ustalić możliwość wykonywania i rejestracji kont SIP tylko z konkretnych adresów IP,
- ustawić powiadomienie o niedostępności numeru





 Zobacz również:

- Utrzymanie konta SIP - ustawienia
- Utrzymanie konta SIP - czarne listy
- Połączenie na konto SIP
Bezpieczeństwo
Aby zarządzać bezpieczeństwem kliknij w panelu w zakładce Moje konto w  "Bezpieczeństwo"

1. Blokowanie / odblokowywanie grup w sekcji > Blokady połączeń wychodzących



Zaznaczając checkboxem odpowiednią grupę odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretną grupę. Możesz dodatkowo ograniczyć mozliwość wykonywania połączeń tylko z konkretnego adresu IP.

Zezwolenie na wybieranie połączeń zagranicznych bez 00 i bez znaku + powoduje automatyczne kierowanie ruchu zagranicznego dla wszystkich wybieranych numerów dłuższych niż 9 cyfr. Używaj tej funkcji rozważnie.


W ostatniej kolumnie możesz zezwolić na prezentację numerem kraju, który nie należy do EOG w przypadku połączeń do krajów z obszaru EOG. Funkcja ta jest przydatna w przypadku posiadania numeru spoza obszaru EOG.

2.
 Monitorowanie dostępności numeru w sekcji > Monitorowanie numerów



Może zdarzyć, że Twój router lub telefon zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP, jeśli połączenia na Twój numer przestaną docierać i zaznaczysz którąś z opcji nasz system powiadomi Cię przy próbie połączenia na niedostępny numer.

3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących w sekcji > Ograniczanie czasu połączeń

W tym miejscu możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz określić w jakich godzinach połączenia wychodzące mogą być realizowane.

 


 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000