Utrzymanie konta SIP
Bezpieczeństwo
W ustawieniach możesz:
- zdefiniować na które grupy (kierunki) można wykonywać połączenia,
- ustalić w których godzinach mogą być wykonywane połączenia,
- ustalić możliwość wykonywania i rejestracji kont SIP tylko z konkretnych adresów IP,
- ustawić powiadomienie o niedostępności numeru
Zobacz również:
- Utrzymanie konta SIP - ustawienia
- Utrzymanie konta SIP - czarne listy
- Połączenie na konto SIP
- zdefiniować na które grupy (kierunki) można wykonywać połączenia,
- ustalić w których godzinach mogą być wykonywane połączenia,
- ustalić możliwość wykonywania i rejestracji kont SIP tylko z konkretnych adresów IP,
- ustawić powiadomienie o niedostępności numeru
Zobacz również:
- Utrzymanie konta SIP - ustawienia
- Utrzymanie konta SIP - czarne listy
- Połączenie na konto SIP
Bezpieczeństwo
Aby móc zarządzać bezpieczeństwo kont SIP kliknij w zakładkę "Bezpieczeństwo" w panelu użytkownika
1. Blokowanie / odblokowywanie grup

Zaznaczając checkboxem odpowiednią grupę odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretny kierunek.
W ostatniej kolumnie po prawej stronie możesz wpisać adres IP, z którego będzie tylko możliwość wykonywania połączeń i rejestracji.
2. Monitorowanie dostępności numeru

W tym miejscu możesz zaznaczyć w jaki sposób system ma Ciebie informować o niedostępności Twojego numeru.
Może się tak zdarzyć, że Twój router zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP i wtedy połączenia na Twój numer przestaną docierać.
Jeśli zaznaczysz, którą z tych opcji przy połączeniu nasz system powiadomi Ciebie jeśli nie będziesz dostępny.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących

W tym miejscu możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz określić w jakich godzinach połączenia wychodzące mogą być realizowane.
Aby móc zarządzać bezpieczeństwo kont SIP kliknij w zakładkę "Bezpieczeństwo" w panelu użytkownika
1. Blokowanie / odblokowywanie grup

Zaznaczając checkboxem odpowiednią grupę odblokowujesz możliwość wykonywania połączeń wychodzących na konkretny kierunek.
W ostatniej kolumnie po prawej stronie możesz wpisać adres IP, z którego będzie tylko możliwość wykonywania połączeń i rejestracji.
2. Monitorowanie dostępności numeru

W tym miejscu możesz zaznaczyć w jaki sposób system ma Ciebie informować o niedostępności Twojego numeru.
Może się tak zdarzyć, że Twój router zawiesi się i przestanie przepuszczać rejestrację SIP i wtedy połączenia na Twój numer przestaną docierać.
Jeśli zaznaczysz, którą z tych opcji przy połączeniu nasz system powiadomi Ciebie jeśli nie będziesz dostępny.
3. Ograniczenie czasu połączeń wychodzących

W tym miejscu możesz określić maksymalną długość połączenia wychodzącego oraz określić w jakich godzinach połączenia wychodzące mogą być realizowane.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000
61 250 4000