Wirtualny sekretariat - ustawienia


Dzięki usłudze możesz:
- zarządzać połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi przez panel www
- możesz odbierać, transferować, dzwonić za pomocą kliknięcia myszką,
- zmieniać prezentację numeru, opisywać rozmowę, definiować jej status,
- widzieć aktywność konsultantów,
- sprawdzać statystyki pracy konsultantów


Usługa dedykowana jest dla wirtualnych biur i firm, które obsługują dużo połączeń przychodzących.

Adres logowania do usługi sekretariatu to:
https://panel.supervoip.pl/sekretariat/


 Cena usługi: 15 zł netto / za stanowisko


Opis ustawień dodatkowych:

1. Domyślne konto SIP przy przekierowaniu. 

Dla celów bilingowych możesz ustawić inne konto przy przekierowywaniu połączeń
2. Gdy rozmowa wychodząca się odbyła ustaw status na: 
System automatycznie ustawi status dla wszystkich połączeń wychodzących dla danego numeru, gdy rozmowa wychodząca została przeprowadzona.
3. Gdy rozmowa przychodząca się odbyła ustaw status na: 
System automatycznie ustawi status dla wszystkich połączeń przychodzących dla danego numeru, gdy rozmowa przychodząca już się odbyła. Funkcja jest przydatna gdy klient za którymś razem uzyska połączenie.
4. Sprawdzaj i ostrzegaj jak na przerwę chce pójść więcej osób niż  
System pokaże monit dla użytkownika, który chce pójść na przerwę i przekrowczy limit osób już na przerwie przebywających.
Instalacja usługi:
Aby uruchomić usługę w panelu zarządzania wybieramy zakładkę "Moje konto" / "Usługi" i z listy usług globalnych wybieramy usługę "Wirtualny sekretariat"



Definicja użytkowników:
Po instalacji usługi kliknij w nią, aby wejść do jej konfiguracji. Po otwarciu konfiguracji będziesz mógł zdefiniować, dwa typy użytkonwików. Użytkowników, którzy mogą przeglądać biling, dzwonić i opisywać rozmowy oraz użytkowników zewnetrznych, którzy mają dostęp tylko do bilingu połączeń.
Aby zdefiniować pierwszy typ użytkowników i zezwolić im na dostęp do usługi zaznacz przy odpowiednim koncie SIP checkbox i zdefiniuj hasło. Loginem do usługi będzie numer konta SIP. 
UWAGA: Hasło do logowania usługi (do panelu www) jest inne niż hasło do konta SIP (potrzebne aby skonfigurować aplikację do rozmów)


Aby zdefiniować użytkownków zewnętrznych. zdefiniuj imię i nazwisko oraz określi login i hasło

Są to tzw konta zewnętrzne, które będą miały możliwość podglądu bilingu, odsłuchu rozmów itd.


D
efinicja grup użytkowników:
Użytkowników możesz przydzielić do różnych grup. Użytkownicy będący w różnych grupach nie widzą nawzajem swoich aktualnych statusów w postaci kafelków z numerem wewnętrznych i swojej aktywności.


Definicja statusów rozmów:

W tej zakładce możesz: zdefiniować statusy rozmów, które możesz wykorzystać do opisania połączenia dostępnego w bilingu. 
Dodatkowo możesz zdefiniować 
- domyślny status po kliknięciu np. gdy klikniesz w numer i wykonasz połączenie (oddzwonisz) ustawi się automatycznie skutek o nazwię (oddzwonione)
- ustawić, który status ma włączać okienko z datą do opcji "zadzwoń później". Jeśli chcesz dodać do zadań aby zadzwonić do klienta później.



 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000