1. Rejestracja

Jeśli nie jesteś naszym klientem, zarejestruj się wybierając opcję "Zakładam konto i przenoszę numer do sieci SuperVoIP", postępuj zgodnie z instrukcjami w kreatorze: wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i załącz skan zgodnie z opisem jak w kolejnych krokach.

2. Wniosek

Jeśli jesteś naszym klientem wybierz w panelu opcję "Dodaj numer > od innego operatora" i wypełnij formularz podając numer, który chcesz przenieść, nazwę operatora, tryb przeniesienia. Po wypełnieniu formularza wygeneruje się "oświadczenie" w pliku pdf.

3. Dokumenty

Wydrukuj oraz podpisz wniosek / oświadczenie, zeskanuj lub zrób zdjęcie i wgraj plik w panelu.

  

4. Wysłanie wniosku

Po otrzymaniu dokumentów gdy Twoje konto jest zweryfikowane wysyłamy wniosek o przeniesienie numeru.

5. Data przeniesienia

Po akceptacji wniosku otrzymasz od nas e-mail
z potwierdzeniem daty przeniesienia.

6. Uruchomienie

Numer zostanie uruchomiony zgodnie z ustaloną datą :) 
  
 

Ważne informacje

 
Nie wypowiadaj umowy u obecnego operatora, wniosek na przeniesienie musi zostać złożony w czasie trwania umowy, ponadto numer musi być aktywny w sieci operatora i dane na wniosku muszą być zgodne z rejestrem operatora. Jeśli już wypowiedziałeś umowę skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Jeśli u obecnego operatora masz jeszcze inne usługi takie jak telewizja lub internet pamiętaj, że przenosząc numer my wypowiadamy tylko umowę na numer telefonu, pozostałe usługi musisz wypowiedzieć we własnym zakresie. Najlepiej zrób to po zainicjowaniu przeniesienia numeru.

Przeniesienie numeru odbywa się pomiędzy godziną 1:00 a 4:00 w nocy zgodnie z wyznaczoną datą, numer jest aktywny natychmiast po przeniesieniu. W przypadku numerów komórkowych obsługa wiadomości SMS trwa od 1 do 3 dni roboczych, w tym czasie funkcjonalność SMS może być ograniczona. 

Przenosimy polskie numery stacjonarne i komórkowe jak również numery zagraniczne. W celu przeniesienia numeru zagranicznego skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, podaj w wiadomości numer oraz dane operatora.

N
umery stacjonarne oraz komórkowe możesz w dowolnym momencie przenieść ponownie do operatora macierzystego lub innego dowolnego operatora. W tym celu skontaktuj się bezpośrednio z operatorem biorcą.
Istnieją trzy tryby wypowiedzenia umowy z przeniesieniem numeru:

Tryb END: zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia)


Tryb DAY: Ty określasz datę przeniesienia numeru (data musi być dniem roboczym)


Tryb EOP: na koniec umowy lojalnościowej u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia na podstawie obecnej umowy)
 
  

   
SuperVoIP.pl konto z numerem przeniesionym stacjonarnym kosztuje 1zł netto :)
  

 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000