1. Rejestracja
Jeśli nie jesteś naszym klientem, zarejestruj się wybierając opcję "Zakładam konto i przenoszę numer do sieci SuperVoIP", postępuj zgodnie z instrukcjami w kreatorze: wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i załącz skan zgodnie z opisem jak w kolejnych krokach.2. Wniosek
Jeśli jesteś naszym klientem wybierz w panelu opcję "Dodaj numer > od innego operatora" i wypełnij formularz podając numer, który chcesz przenieść, nazwę operatora, tryb przeniesienia. Po wypełnieniu formularza wygeneruje się "oświadczenie" w pliku pdf.3. Dokumenty
Wydrukuj oraz podpisz wniosek / oświadczenie, zeskanuj lub zrób zdjęcie i wgraj plik w panelu.4. Wysłanie wniosku
Po otrzymaniu dokumentów gdy Twoje konto jest zweryfikowane wysyłamy wniosek o przeniesienie numeru.5. Data przeniesienia
Po akceptacji wniosku otrzymasz od nas e-mailz potwierdzeniem daty przeniesienia.
6. Uruchomienie
Numer zostanie uruchomiony zgodnie z ustaloną datą :)Ważne informacje
Nie wypowiadaj umowy u obecnego operatora, wniosek na przeniesienie musi zostać złożony w czasie trwania umowy, ponadto numer musi być aktywny w sieci operatora. Jeśli już wypowiedziałeś umowę skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Jeśli u obecnego operatora masz jeszcze inne usługi takie jak telewizja lub internet pamiętaj, że przenosząc numer my wypowiadamy tylko umowę na numer telefonu, pozostałe usługi musisz wypowiedzieć we własnym zakresie.
Przenosimy polskie numery stacjonarne i komórkowe oraz numery zagraniczne. W celu przeniesienia numeru zagranicznego skontaktuj się przez formularz kontaktowy.
Numery, które przeniosłeś do nas w każdej chwili możesz przenieść do innego operatora.
Jeśli u obecnego operatora masz jeszcze inne usługi takie jak telewizja lub internet pamiętaj, że przenosząc numer my wypowiadamy tylko umowę na numer telefonu, pozostałe usługi musisz wypowiedzieć we własnym zakresie.
Przenosimy polskie numery stacjonarne i komórkowe oraz numery zagraniczne. W celu przeniesienia numeru zagranicznego skontaktuj się przez formularz kontaktowy.
Numery, które przeniosłeś do nas w każdej chwili możesz przenieść do innego operatora.
Istnieją trzy tryby wypowiedzenia umowy z przeniesieniem numeru:
Tryb END: zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia)
Tryb DAY: Ty określasz datę przeniesienia numeru (data musi być dniem roboczym)
Tryb EOP: na koniec umowy lojalnościowej u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia na podstawie obecnej umowy)
Tryb END: zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia)
Tryb DAY: Ty określasz datę przeniesienia numeru (data musi być dniem roboczym)
Tryb EOP: na koniec umowy lojalnościowej u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia na podstawie obecnej umowy)
W SuperVoIP.pl konto z numerem przeniesionym stacjonarnym kosztuje 1zł netto :)
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000
61 250 4000