1. Rejestracja

Jeśli nie jesteś naszym klientem, zarejestruj się
i wybierz dowolny numer oraz zweryfikuj konto.

2. Wniosek

Wybierz usługę "Numer przeniesiony" i wypełnij formularz podając numer, który chcesz przenieść, nazwę operatora, tryb przeniesienie. Po wypełnieniu formularza wygenerują się dwa pdfy.

3. Dokumenty

Wydrukuj oraz podpisz wniosek i pełnomocnictwo. Zeskanuj i prześlij je do nas e-mailem.

  

4. Wysłanie wniosku

Po otrzymaniu dokumentów wysyłamy do Twojego operatora wniosek o przeniesienie numeru.

5. Data przeniesienia

Po akceptacji wniosku otrzymasz od nas e-mail
z potwierdzeniem daty przeniesienia.

6. Uruchomienie

Numer zgodnie z ustaloną datą zostaje uruchomiony :)
  
 

Ważne informacje

 
Nie wypowiadaj umowy u obecnego operatora, wniosek na przeniesienie musi zostać złożony w czasie trwania umowy. Jeśli już wypowiedziałeś umowę skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Jeśli u obecnego operatora oprócz numeru masz jeszcze inne usługi takie jak telewizja lub internet pamiętaj, że przenosząc numer my wypowiadamy tylko umowę na numer telefonu. Pozostałe usługi musisz wypowiedzieć we własnym zakresie.
Istnieją trzy tryby wypowiedzenia umowy z przeniesieniem numeru:

Tryb END: zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia)

Tryb DAY: Ty określasz datę przeniesienia numeru (data musi być dniem roboczym)

Tryb EOP: na koniec umowy lojalnościowej u obecnego operatora (operator określa datę przeniesienia)
 
  

   
W sieci SuperVoIP.pl konto z numerem przeniesionym kosztuje tylko 1zł netto :)
  

 
 
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
i czekamy na kontakt
Infolinia:
61 250 4000