Zastosowania - czyli jak możesz wykorzystać nasze usługi

  
 
"Chciałbym posiadać numer warszawski
i odbierać go na komórce"


Oczywiście, możesz mieć numer z dowolnej strefy z Polski i przekierować go na swój telefon komórkowy. Płacisz tylko za odebrane przekierowane rozmowy 10 gr netto za minutę.
"Chciałbym mieć jeden numer infolinii i chcę aby połączenia trafiały najpierw do jednego a potem do drugiego konsultanta"

Oczywiście, numer telefonu konfigurujesz tak aby dzwoniło najpierw jedno stanowisko, jeśli nie odbiera lub jest niedostępne to będzie dzwoniło drugie.
"Chciałbym zrobić taką zapowiedź jak macie na infolinii żeby można było połączyć się z konkretnym działem"

Potrzebna jest usługa IVR z akcją centrala tonowe menu oraz zdefiniowane warunki tonowe. Gdy dzwoniący wybierze 1 to ma dzwonić przypisane stanowisko, gdy naciśnie 2 to ma dzwonić inne.
   
 
W sieci SuperVoIP.pl możesz przetestować usługi przez 30 dni za darmo
 

 
"Chciałbym zrobić coś takiego, żeby w dni wolne i po godzinach pracy mojego biura była zapowiedź, że biuro jest nieczynne"

Do tego celu potrzebny jest IVR i warunek czasu, który sprawdzi w jakich godzinach przychodzi do Ciebie połączenie. W warunku możesz określić, że pracujesz np. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16, możesz zaznaczyć święta oraz zdefiniować własne wolne dni.
"Posiadamy analogową centralę i dwa numery z Orange. Co możecie mi zaproponować?"

Proponujemy dwa konta SIP, usługę połączeń wewnętrznych oraz przeniesiemy Państwa numery. Miesięczny koszt to 4,5 zł netto :) 
"Mamy dużo połączeń przychodzących i często zajętą linię, jak możecie nam pomóc"

Proponujemy uruchomić usługę kolejkowania połączeń, która zadba aby klient czekając na połączenie słyszał komunikaty informujące o miejscu w kolejce. Dla klientów obcojęzycznych można uruchomić komunikaty w języku angielskim, niemieckim, hiszpańskim, francuskim.

   
W sieci SuperVoIP.pl konto z numerem przeniesionym kosztuje tylko 2 zł netto :)
  
  
 
"Mamy własny system CRM i chcielibyśmy znać nazwę klienta, który do nas dzwoni, czy do tego celu służy usługa SuperVoIP API?"

Tak, dzięki tej usłudze masz nie tylko możliwość pobrania informacji o aktualnych połączeniach przychodzących i wychodzących, ale możesz również użyć mnóstwa innych funkcji. Możesz łączyć się z numerem przez kliknięcie w numer, możesz pobierać aktualne bilingi, nagrania, dodawać konta SIP i nowe numery, transferować połączenia, zmieniać konfigurację numerów i jeszcze więcej.
"Chciałbym dla moich klientów z Wielkiej Brytanii utworzyć specjalny numer aby mogli dzwonić do mnie płacąc jak za połączenie lokalne"

Można zamówić u nas numer z UK z dowolnej strefy numeracyjnej i skonfigurować numer angielski na dowolnym urządzeniu SIP. Za połączenia odebrane nie płacisz, a klienci którzy dzwonią do Ciebie zapłacą jak za połączenie lokalne.
"Dzwonimy dużo do Polski i do Niemiec i chcemy prezentować się polskim lub niemieckim numerem w zależności gdzie wykonujemy połączenie"

Można włączyć usługę zarządzania prezentacją, która sama podstawi numer, którym połączenia będą się prezentować w zależności czy połączenie jest wykonywane do Polski czy do Niemiec.

   
W sieci SuperVoIP.pl możesz łatwo zarządzać usługami online.
  
  
 
"Jesteśmy firmą, która obsługuje biura wirtualne. Chcielibyśmy mieć wiele numerów, przyjmować połączenia na różne numery oraz widzieć na który numer dzwoni klient a także oddzwaniać do klientów prezentując się wybranym numerem"

Świetnie! mamy usługę wirtualny sekretariat. To specjalny system, w którym widzisz biling połączeń, możesz opisać każdą rozmowę zdefiniowanym skutkiem, wykonujesz połączenia poprzez kliknięcie w numer, zmieniasz prezentację, transferujesz rozmowy i jeszcze więcej.
"Chciałbym uruchomić dla klientów odwiedzających moją stronę możliwość zestawianie połączenia ze strony www"

Do tego celu można wykorzystać usługę web2call. Na stronę www wkleja się mały fragment kodu i już!
"Zamieszczam ogłoszenia w internecie i chciałbym wiedzieć kto na jakie ogłoszenie dzwoni. Czy mogę posiadać wiele numerów i czy będę wiedział, że ktoś dzwoni właśnie na ten konkretny numer?"

Można posiadać dowolną ilość numerów, każdemu numerowi można nadać nazwę, która wyświetli się na telefonie razem z numerem osoby dzwoniącej. W ten sposób zobaczysz zdefiniowaną nazwę numeru i numer osoby, która dzwoni.
 
 
 
Załóż konto
Wypróbuj nasze usługi bezpłatnie przez 30 dni