Zastosowania - czyli jak możesz wykorzystać nasze usługi

  
 
"Chciałbym posiadać numer Warszawski
i odbierać go na komórce"


Oczywiście, możesz mieć numer z dowolnej strefy z polski i przekierować go na swój telefon komórkowy. Płacisz tylko za odebrane przekierowane rozmowy 10gr netto za minutę.
"Chciałbym mieć jeden numer infolinii i chcę aby połączenia trafiały najpierw do jednego a potem do drugiego konsultanta"

Oczywiście, numer telefonu konfigurujesz tak aby dzwoniło najpierw jedno konto SIP a jeśli ono nie odbiera lub jest niedostępne to będzie dzwoniło drugie.
"Chciałbym zrobić taką zapowiedź jak macie na infolinii żeby można było połączyć się z konkretnym działem"

Oczywiście, do tego celu potrzebna jest usługa IVR z akcją centrala tonowe menu i potem trzeba zdefiniować warunki tonowe. Gdy ktoś naciśnie 1 to ma dzwonić dane konto SIP, gdy ktoś naciśnie 2 to ma dzwonić inne.
   
 
W sieci SuperVoIP.pl możesz przetestować usługi przez 30 dni za darmo
 

 
"Chciałbym zrobić coś takiego, żeby w dni wolne i po godzinach pracy mojego biura była zapowiedź, że biuro jest nieczynne"

Oczywiście, do tego celu potrzebny jest IVR i warunek czasu, który sprawdzi w jakich godzinach przychodzi do Ciebie połączenie. W takim warunku możesz określić np. że pracujesz od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16. Dodatkowo możesz zaznaczysz polskie święta oraz zdefiniować własne wolne dni.
"Posiadamy analogową centralę i dwa numery z Orange. Co możecie mi zaproponować?"

Proponujemy dwa konta SIP, usługę połączeń wewnętrznych, oraz przeniesiemy Pana numery. Miesięczny koszt to 2,5 zł netto :) 
"Mamy dużo połączeń przychodzących i często zajętą linię, jak możecie nam pomóc"

Proponujemy uruchomić usługę kolejkowania połączeń. Ona zadba o to aby klient czekając na połączenie słyszał, komunikaty informujące go w jakim miejscu kolejki się znajduje. Jeśli obsługujecie klientów obcojęzycznych można uruchomić dla nich komunikaty w języku angielskim i niemieckim.

   
W sieci SuperVoIP.pl konto z numerem przeniesionym kosztuje tylko 1zł netto :)
  
  
 
"Mamy własny system CRM i chcielibyśmy znać nazwę klienta, który do nas dzwoni, czy do tego celu służy usługa SuperVoIP API?"

Tak, dzięki tej usłudze masz nie tylko możliwość pobrania informacji o aktualnych połączeniach przychodzących i wychodzących, ale możesz również użyć mnóstwa innych funkcji. Możesz łączyć się z numerem przez kliknięcie w numer, możesz pobierać aktualne bilingi, nagrania, dodawać konta SIP i nowe numery, transferować połączenia, zmieniać konfigurację numerów itd.
"Chciałbym dla moich klientów z Wielkiej Brytanii utworzyć specjalny numer aby mogli dzwonić do mnie płacąc jak za połączenie lokalne"

Można zamówić u nas numer z UK z dowolnej strefy numeracyjnej i skonfigurować sobie taki numer na dowolnym urządzeniu SIP. Ty nie płacisz za połączenia odebrane a klienci którzy dzwonią do Ciebie płacą jak za połączenie lokalne.
"Dzwonimy dużo do Polski i do Niemiec i chcemy prezentować się Polskim lub Niemieckim numerem w zależności gdzie wykonujemy połączenie"

Można włączyć usługę zarządzania prezentacją, która sama podstawi numer, którym będziecie się prezentowali w zależności czy połączenie jest wykonywane do Polski czy do Niemiec.

   
W sieci SuperVoIP.pl możesz łatwo zarządzać usługami online.
  
  
 
"Jesteśmy firmą, która obsługuje biura wirtualne. Chcielibyśmy mieć wiele numerów, przyjmować połączenia na różne numery oraz widzieć na który numer dzwoni klient a także oddzwaniać do klientów prezentując się wybranym numerem"

Świetnie! mamy usługę wirtualny sekretariat. To specjalny system, w którym widzisz biling połączeń, możesz opisać każdą rozmowę zdefiniowanym skutkiem, wykonujesz połączenia poprzez klknięcie w numer, zmeniasz prezentację, transferujesz rozmowy itd.
"Chciałbym uruchomić dla klientów odwiedzających moją stronę możliwość zestawianie połączenia ze strony www"

Do tego celu można wykorzystać usłguę web2call. Na stronę www wkleja się mały fragment kodu i już!
"Zamieszczam ogłoszenia w internecie i chciałbym wiedzieć kto na jakie ogłoszenie dzwoni. Czy mogę posiadać u Was wiele numerów i czy będę wiedział, że ktoś dzwoni właśnie na konkretny numer?"

Numerów można mieć wiele. Każdemu numerowi można nadać nazwę i ta nazwa wyświetli się na telefonie IP przy numerze osoby dzwoniącej. W ten sposób zobaczy Pan nazwę numer i numer osoby która do Pana dzwoni.
 
 
 
Załóż konto
Wypróbuj nasze usługi bezpłatnie przez 30 dni