Używamy plików cookies, w celu ułatwienia nawigacji oraz dostosowania serwisu do preferencji użytkownika. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywanie. Więcej informacji o plikach cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
61 250 4000
Logowanie Załóż konto - 1 miesiąc gratis
A A A
Cień strony WWW

Usługi Zaawansowane

Każdy klient biznesowy będzie mógł korzystać z następujących zaawansowanych usług:

Nazwa usługi Opis usługi
Wirtualny fax - odbieranie Dzięki tej usłudze możesz wysłać faks a Ty otrzymasz go na swoje konto email w pliku pdf. Dzięki temu oszczędzasz na papierze, nie musisz posiadać zadnego urządzenia, łatwo będziesz mógł zarchiwizować faksy.
Wirtualny fax - wysyłanie Dzięki tej funkcji możesz wysyłać faksy bez urządzenia. Możesz zrobić to ze swojego panelu przez upload pliku (web2fax) lub wysłać faks przez emaila (mail2fax).
 
IVR

Dzięki temu narzędziu będziesz mógł dowolnie kreować procesy podczas połączenia przychodzącego na jeden z Twoich numerów. Będziesz mógł między innymi:
- ustawić warunek czasowy (np. ustawić zapowiedź po godzinach pracy firmy),
- sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, nie odebrane itd. (np. przekierować połączenie na inny numer gdy nie jest odebrane)
- włączyć funkcję wyboru tonowgo (np. Aby połączyć się z działem handlowym wybierz 1),
- nagrać i odtwarzać zapowiedzi,
- włączyć sygnał faksu (uruchomić odbieranie faksu),
- włączyć kolejkę (call center),

- wysłać sms lub email np gdy połączenie nie zostanie odebrane.
Możesz kreować wiele szablonów (scenariuszy) IVR i przypisywać je w dowolnej chwili do swoich numerów.

Nagrywanie rozmów Możesz włączyć nagrywanie rozmów wychodzących lub przychodzących i odtwarzać je w dowolnej chwili z własnego panelu. Nagrane rozmowy możesz w każdej chwili pobrać do Siebie na dysk.
 
Wirtualna centrala - numery wewnętrzne Do każdego konta SIP możesz przydzielić numer wewnętrzny i dzwonić w ramach swojego konta klienta po dwu lub trzy cyfrowych numerach wewnętrznych. W ten sposób tworzysz wirtualną centralę.
 
Call center Usługa przeznaczona jest do działów call center. Umożliwia kolejkowanie połączeń przychodzących oraz informowanie klientów o czasie do połączenia z konsultantem oraz o pozycji w kolejce. Usługę można konfigurować na wiele sposobów między innymi ustalać strategię łączenia z agentami. Usługa zawiera również zaawansowany moduł statystyk obciążenia agentów oraz szczegółowy biling połączeń przychodzących.
 
Muzyka na czekanie Możesz ustawić własną muzykę, którą będzie słyszał Twój rozmówca, gdy Ty naciśniesz przycisk HOLD lub gdy będziesz przełączał rozmowę. Muzykę możesz również ustawić zamiast standardowego sygnału oczekiwania na połączenie.
 
SIP/IAX trunk Możesz skonfigurować tzw. trunk przy pomocy jednego konta voip, przypisać do niego wiele numerów publicznych oraz rozpoznawać jaki numer jest wywoływany. Możesz również ustawiać jaki numer ma być prezentowany podczas połączeń wychodzących. Możesz ustawić czy połączenie przychodzące ma być realizowane przez protokół SIP czy IAX2.
 
Wdzwoń się Dzwoniąc na nasz numer dostępowy możesz wdzwonić się do naszej sieci i dalej wykonać połączenie na dowolny numer korzystając ze swojego konta.
Prezentacja innym numerem Mając wiele kont SIP i wiele numerów publicznych możesz zawsze prezentować się jednym z numerów, które posiadasz niezależnie z jakiego konta SIP wykonujesz połączenie.
 
Połączenia video Oprócz standardowego połączenia możesz również włączyć mozliwość przesyłania obrazu.
 
Podsłuchiwanie rozmów Usługa pozwala podsłuchać rozmowy wychodzące z jednego z Twoich kont SIP.
 
Wysyłanie SMS Możesz wysyłać wiadomości tekstowe (SMS) ze swojego panelu na telefony komórkowe. Dodatkowo możesz ustawić powiadomienie poprzez sms o różnych stanach Twoich usług.
 
API Możesz zintegrować swój system z SuperVoIP. Możesz pobierać różne dane i zarządzać konfiguracją usług bezpośrednio ze swojego systemu. 
 
Panel sekretarski Dzięki tej usłudze na ekranie komputera możesz zobaczyć jakie konta wewnętrzne prowadzą rozmowę lub jakie są aktualnie wolne. Będziesz mógł rozłączyć lub przełączyć połączenie przychodzące na inny numer wewnętrzny używając myszki!
Web2Call Przy pomocy tej usługi możesz uruchomić przycisk na swojej stronie www i dzięki temu Twoi klienci będą mogli do Ciebie zadzwonić na Twój koszt.
miniCRM Dzięki tej usłudze możesz zaimportować plik tekstowy z numerami telefonów i Twoi agenci będą mogli łączyć się z klientami za pomocą kliknięcia myszką w numer. Dodatkowo każda rozmowa może być opisana według ustalonych kreteriów.
miniDIALER Dzięki tej usłudze system sam będzie wybierał numery do klientów i łączył automatycznie z agentem dopiero jak połączenie zostanie odebrane.
Konferencje Dzięki tej usłudze możesz stworzyć pokój konferencyjny do którego będzie mogło zadzwonić jednocześnie wiele osób.

 



Każdą usługę możesz przetestować przez 30 dni za darmo. Okres promocyjny jest liczony od momentu dodania usługi na koncie klienta przez 30 dni. Po tym okresie jeśli usługa nadal będzie znajdowała się na koncie klienta zostaną naliczane opłaty miesięczne. 


Jeśli masz jakiekolwiek pytania zadzwoń do nas a my udzielimy Tobie fachowej porady i odpowiemy na Twoje pytania.

INFOLINIA SuperVoIP.pl 61 2504000

Z nami możesz porozmawiać, my odbieramy telefony!

Możesz również do nas napisać na info@supervoip.pl

 

 

 

 

Cień
0.00 zł W ramach sieci
0.05 zł Polska stacjonarne
0.10 zł Polska komórki
0.05 zł Francja
0.05 zł Niemcy
0.07 zł Austria
0.05 zł Holandia
0.06 zł Czechy
0.05 zł Kanada
0.05 zł Włochy
0.05 zł USA
0.05 zł Szwecja

* ceny netto

Sprawdź koszt połączenia:

Numery zagraniczne prosimy poprzedzić dwoma zerami.
Płatnosci pl
ST LINE sp. z o.o. sp. k. ul. Sielska 17a,
60-129 Poznań NIP: 779-246-72-42,
KRS: 0000684755, Wpis w UKE: 12096
© SuperVoIP - wszelkie prawa zastrzeżone
tel. 61 2504000, e-mail: info@supervoip.pl       Mapa strony