Zapoznaj się bogatą ofertą możliwości naszej wirtualnej centrali
Jedyna centrala na rynku z tak dużą ilością niespotykanych funkcji potrzebnych aby lepiej zarządzać połączeniami w Twojej firmie
Zarządzanie połączeniami
Biling połączeń
- pełny dostęp online do bilingu połączeń przychodzących oraz wychodzących
- możliwość dowolnego filtrowania wyników (według numerów, stanowiska, statusu połączenia)
- statystyki graficzne
- biling SMS
Numery wewnętrzne
- możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych
2 lub 3 cyfrowych dla konkretnych stanowisk
- możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych i przypisania ich do usług, grup kont SIP, numerów zewnętrznych
Transfer połączeń
Możesz transferować połączenie przychodzące na dowolny numer wewnętrzny lub przekazać je na numer zewnętrzny.
- możliwy transfer bezwarunkowy lub z asystą
- możesz równiez przechwycić rozmowę przychodzącą na inne stanowisko
Trasowanie połączeń przychodzących
Funkcja analizuje numer dzwoniącego podczas połączenia przychodzącego i szuka w rejestrze połączeń odebranej lub wykonanej rozmowy z tego numeru w określonym czasie aby połączyć rozmowę bezpośrednio na stanowisko konsultanta, który wcześniej rozmawiał z tym numerem.
Przekierowania połączeń
Pozwala zdefiniować przekierowanie połączeń przychodzących na zewnętrzny numer
- możliwe przekierowanie bezwarunkowe
lub warunkowe
Identyfikacja połączenia przychodzącego
Możesz wpisać nazwę numeru i otrzymywać informację na telefonie dzięki czemu wiesz
na który numer dzwoni do Ciebie klient.
Możesz również włączyć pokazywanie nazwy klienta, który do Ciebe dzwoni na swoim telefonie.
Prezentacja połączeń wychodzących
Możesz zdefiniować prezentację różnymi numerami dla kont SIP, np. jednym numerem dla grupy konsultantów
- możliwa prezentacja dynamiczna różnymi numerami w zależności od kierunku połączeń: krajowe czy zagraniczne
Połączenia oczekujące
Funkcja pozwala limitować ilość połączeń przychodzących w zależności od potrzeb oraz urządzenia przyjmującego ruch
- sprawdzanie czy konto SIP prowadzi rozmowę
Poczta głosowa
Umożliwia pozostawienie wiadomości głosowej przez osobę dzwoniącą
- plik wysyłamy na zdefiniowany adres e-mail
Strategie połączeń przychodzących
Możesz zdefiniować które konta SIP będą dzwoniły równocześnie lub w kolejności
"połącz dalej" dla warunków:
- nie odbiera
-zajęty
- niedostępny
BLF
Funkcja umożliwia podgląd zajętości konta SIP
- pełne wsparcie dla telefonów Grandstream
oraz Yealink
Muzyka podczas czekania
Dzięki usłudze możesz wgrać do systemu własne pliki muzyczne i odtwarzać je podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania ich
Syntezator mowy IVONA
Umozliwia bezpłatne wygenerowanie zapowiedzi syntezatorem mowy Ivona w kilku językach
Czarna lista numerów
Blokowanie kierunków
Wspólna książka adresowa
Kontakty widoczne na wszystkich Twoich telefonach
- funkcja kompatybilna z telefonami Grandstream oraz Yealink
Do centrali można podłączyć
- Polski numer stacjonarny
- Polski numer komórkowy
- Numer przeniesiony
- Numer zagraniczny
Nagrywanie i monitoring rozmów
Nagrywanie połączeń
Umożliwia nagrywanie rozmów wychodzących i przychodzących
- można odsłuchiwać z panelu, pobrać na dysk lub wysłać na ftp
Monitoring rozmów
W czasie rzeczywistym pozwala włączyć podsłuch realizowanych rozmów
przychodzących lub wychodzących
IVR - definiowanie scenariusza dla połączenia przychodzącego
Wyślij e-mail
Wyślij sms
Odtworzenie komunikatu
Uruchom link
Menu tonowe
Warunek stanu
Warunek czasu
Sprawdź zmienną
Podaj cyfry
Syntezator mowy IVONA
Usługa IVR i akcje IVR
Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz sprawdzić czas przyjścia połączenia, uruchomić wybór tonowy, sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, przekierować, wysłać e-mail, wysłać sms, odtworzyć komunikat. Możesz wgrywać własne komunikaty, nagrać je lub wygenerować przez syntezator IVONA za darmo!
Sprawdź tabelę
Autoryzacja
Połączenie na konto SIP
Kolejka
Przekierowanie
Sygnał faksu
Poczta głosowa
Idź do
Powitanie
Odczytaj tekst
Kolejkowanie połączeń
Obsługa kolejek
- definiowanie wielu kolejek na koncie klienta
- ustalanie różnych strategii oraz priorytetów dla kolejek
- dynamiczne włączanie dodatkowych agentów przy zwiększonym czasie oczekiwania na połączenie
- informowany klienta o miejscu w kolejce i o przewidywanym czasie do połączenia.
- ustalanie różnych muzyczek podczas oczekiwania
- definiowanie wielu kolejek na koncie klienta
- ustalanie różnych strategii oraz priorytetów dla kolejek
- dynamiczne włączanie dodatkowych agentów przy zwiększonym czasie oczekiwania na połączenie
- informowany klienta o miejscu w kolejce i o przewidywanym czasie do połączenia.
- ustalanie różnych muzyczek podczas oczekiwania
Zarządzanie agentami
- swobodne definiowanie agentów na numer SIP lub telefonach zewnętrznych
- agenci mogą logować się do kolejki poprzez wybranie tonowo specjalnego kodu.
- dostępne statystyki kolejek oraz logowania się agentów
- swobodne definiowanie agentów na numer SIP lub telefonach zewnętrznych
- agenci mogą logować się do kolejki poprzez wybranie tonowo specjalnego kodu.
- dostępne statystyki kolejek oraz logowania się agentów
Dodatkowo w sieci SuperVoIP.pl masz za darmo takie funkcje jak:
Biling online
Poczta głosowa
Transfer połączeń
Przekierownaie połączeń
Blokowanie kierunków
Prezentacja numerów
Książka telefoniczna
Faktury VAT
Zarządzanie użytkownikami
Intuicyny panel zarządzania
Statystyki połączeń
Program lojalnościowy
Jeśli masz jakieś pytania
chętnie odpowiemy
chętnie odpowiemy
Infolinia:
61 250 4000
61 250 4000