Zapoznaj się bogatą ofertą możliwości naszej wirtualnej centrali
Jedyna centrala na rynku z tak dużą ilością niespotykanych funkcji potrzebnych aby lepiej zarządzać połączeniami w Twojej firmie

 

Zarządzanie połączeniami

 

Biling połączeń
- pełny dostęp online do bilingu połączeń przychodzących oraz wychodzących
- możliwość dowolnego filtrowania wyników (według numerów, stanowiska, statusu połączenia)
- statystyki graficzne
- biling SMS


Numery wewnętrzne
- możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych
2 lub 3 cyfrowych dla konkretnych stanowisk
- możliwość zdefiniowania numerów wewnętrznych i przypisania ich do usług, grup kont SIP, numerów zewnętrznych




 
 

Transfer połączeń
Możesz transferować połączenie przychodzące na dowolny numer wewnętrzny lub przekazać je na numer zewnętrzny.
- możliwy transfer bezwarunkowy lub z asystą
- możesz równiez przechwycić rozmowę przychodzącą na inne stanowisko

 

Trasowanie połączeń przychodzących
Funkcja analizuje numer dzwoniącego podczas połączenia przychodzącego i szuka w rejestrze połączeń odebranej lub wykonanej rozmowy z tego numeru w określonym czasie aby połączyć rozmowę bezpośrednio na stanowisko konsultanta, który wcześniej rozmawiał z tym numerem.


 
 

Przekierowania połączeń

Pozwala zdefiniować przekierowanie połączeń przychodzących na zewnętrzny numer
- możliwe przekierowanie bezwarunkowe
lub warunkowe

Identyfikacja połączenia przychodzącego
Możesz wpisać nazwę numeru i otrzymywać informację na telefonie dzięki czemu wiesz
na który numer dzwoni do Ciebie klient.
Możesz również włączyć pokazywanie nazwy klienta, który do Ciebe dzwoni na swoim telefonie.

 
 

Prezentacja połączeń wychodzących
Możesz zdefiniować prezentację różnymi numerami dla kont SIP, np. jednym numerem dla grupy konsultantów
-  możliwa prezentacja dynamiczna różnymi numerami w zależności od kierunku połączeń: krajowe czy zagraniczne 

Połączenia oczekujące
Funkcja pozwala limitować ilość połączeń przychodzących w zależności od potrzeb oraz urządzenia przyjmującego ruch
- sprawdzanie czy konto SIP prowadzi rozmowę
 
 

Poczta głosowa
Umożliwia pozostawienie wiadomości głosowej przez osobę dzwoniącą
- plik wysyłamy na zdefiniowany adres e-mail 

 

Strategie połączeń przychodzących
Możesz zdefiniować które konta SIP będą dzwoniły równocześnie lub w kolejności
"połącz dalej" dla warunków:
- nie odbiera
-zajęty
- niedostępny
 
 

BLF
Funkcja umożliwia podgląd zajętości konta SIP
- pełne wsparcie dla telefonów Grandstream
oraz Yealink

Muzyka podczas czekania
Dzięki usłudze możesz wgrać do systemu ​​​​własne pliki muzyczne i odtwarzać je podczas oczekiwania na połączenie oraz podczas zawieszania rozmów i transferowania ich
 

Syntezator mowy IVONA
Umozliwia bezpłatne wygenerowanie zapowiedzi syntezatorem mowy Ivona w kilku językach

Czarna lista numerów
Blokowanie kierunków
 

Wspólna książka adresowa
Kontakty widoczne na wszystkich Twoich telefonach
- funkcja kompatybilna z telefonami Grandstream oraz Yealink

Do centrali można podłączyć
- Numer Polski stacjonarny
- Numer Polski komórkowy
- Numer przeniesiony
- Numer zagraniczny
 

Nagrywanie i monitoring rozmów

 

Nagrywanie połączeń
Umożliwia nagrywanie rozmów wychodzących i przychodzących
- można odsłuchiwać z panelu, pobrać na dysk lub wysłać na ftp

Monitoring rozmów
W czasie rzeczywistym pozwala włączyć podsłuch realizowanych rozmów 
przychodzących lub wychodzących

 
 

 
 
 
 

IVR - definiowanie scenariusza dla połączenia przychodzącego

 

Usługa IVR i akcje IVR
Usługa pozwala zdefiniować różne scenariusze obsługi połączenia przychodzącego. Możesz sprawdzić czas przyjścia połączenia, uruchomić wybór tonowy, sprawdzić czy połączenie zostało odebrane, przekierować, wysłać e-mail, wysłać sms, odtworzyć komunikat. Możesz wgrywać własne komunikaty, nagrywać je lub generować je przez syntezator IVONA za darmo!

 

 
 
 

Kolejkowanie połączeń

 
Obsługa kolejek
- definiowanie wielu kolejek na koncie klienta
- ustalanie różnych strategii oraz priorytetów dla kolejek
- dynamiczne włączanie dodatkowych agentów przy zwiększonym czasie oczekiwania na połączenie
- informowany klienta o miejscu w kolejce i o przewidywanym czasie do połączenia.
- ustalanie różnych muzyczek podczas oczekiwania
Zarządzanie agentami
- swobodne definiowanie agentów na numer SIP lub telefonach zewnętrznych
- agenci mogą logować się do kolejki poprzez wybranie tonowo specjalnego kodu.

- dostępne statystyki kolejek oraz logowania się agentów

 
  
   
   
 
 

Dodatkowo w sieci SuperVoIP.pl masz za darmo takie funkcje jak:

 
Biling online
Poczta głosowa
Transfer połączeń
Przekierownaie połączeń
Blokowanie kierunków
Prezentacja numerów
Książka telefoniczna
Faktury VAT
Zarządzanie użytkownikami
Intuicyny panel zarządzania
Statystyki połączeń
Program lojalnościowy
 
 
  
 
 
Jeśli masz jakieś pytania
chętnie odpowiemy
Infolinia:
61 250 4000