Wirtualna centrala w SuperVoIP.pl
Doskonałe rozwiązanie dla małych i średnich oraz dużych firm z dowolnej branży
Wirtualna centrala telefoniczna
Technologie dostarczane przez SuperVoIP.pl to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców — zarówno dużych, jak i średnich czy małych firm. Wirtualna centrala VoIP to szansa na oszczędność pieniędzy przy jednoczesnym wykonywaniu setek rozmów telefonicznych z klientami czy współpracownikami. Niskie koszty, bieżący podgląd, a przede wszystkim bardzo dobra jakość połączenia — to tylko kilka cech charakterystycznych i zalet systemy. Warto nadmienić, że przeniesienie numeru do VoIP jest bardzo proste i zajmuje dosłownie chwilę. Z tego rozwiązania skorzystać mogą osoby posiadające numery komórkowe i stacjonarne zarejestrowane w Polsce, jak również użytkownicy stacjonarnych sieci zagranicznych.Prosta centralka telefoniczna
Każdy przedsiębiorca szuka możliwości ograniczania zbędnych wydatków w swojej firmie. Dlatego też prosta centralka telefoniczna jest tak dobrym rozwiązaniem — koszty połączeń wykonywanych przez wirtualna centralę są bardzo niskie w porównaniu z tradycyjnymi sieciami telekomunikacyjnymi.Co zatem zrobić, by w biurze obsługi klienta, call center albo dziale sprzedaży wykorzystywać wirtualną centralę telefoniczną? Wystarczy wykonać tylko kilka kroków. Pierwszy z nich to założenie konta i przejście procesu weryfikacji. Następnie należy podłączyć urządzenie, na przykład telefon lub komputer. Warto dodać, że przez pierwszych 30 dni korzystanie z usługi jest bezpłatne. Wszystkie bilingi połączeń są na bieżąco udostępniane, co stanowi nieocenioną pomoc w przeprowadzania kontroli i audytów dotyczących jakości pracy oraz obsługi rozmów telefonicznych przez pracowników. Nagrane połączenia są też niekiedy jedynym źródłem informacji od klienta albo kandydata do pracy — możliwość ponownego odsłuchania rozmowy pozwala zachować i przetworzyć wszystkie odpowiedzi na zadane pytania.
Centrala telefoniczna do biura
Centrala telefoniczna ułatwia pracę biura praktycznie w każdym zakresie. To za jej sprawą pracownicy firmy bez problemu mogą wykonywać połączenia wewnętrzne i zewnętrzne, jak również przełączać rozmowy między sobą. Centrala telefoniczna VoIP pozwala na łatwe weryfikowanie połączeń wychodzących oraz przychodzących — rozmów prowadzonych przez pracowników. Ponadto wirtualna centrala pozwala na nagrywanie połączeń w celu kontroli jakości i nadzoru nad przepływem informacji. System ceniony jest za łatwość w obsłudze oraz bezawaryjność. Jedyne, czego potrzebujesz, aby wirtualna centralka działała prawidłowo, to dostęp do internetu.Rozwój Systemu
Cały czas pracujemy nad rozwojem systemu oraz wirtualnej centrali.
Jesteśmy otwarci na Twoje propozycje nowych usług i ich konfiguracji.
Chętnie dostosujemy nasz system do potrzeb Twojego biznesu.
Dodatkowo w sieci SuperVoIP.pl masz za darmo takie funkcje jak:
Biling online
Poczta głosowa
Transfer połączeń
Przekierownaie połączeń
Blokowanie kierunków
Prezentacja numerów
Książka telefoniczna
Faktury VAT
Zarządzanie użytkownikami
Intuicyjny panel zarządzania
Statystyki połączeń
Program lojalnościowy
Jeśli masz jakieś pytania
chętnie odpowiemy
chętnie odpowiemy
Infolinia:
61 250 4000
61 250 4000